Amsterdam
Barbara Strozzilaan 1011083 HN Amsterdam
Nederland+31 10 307 7131info@kruso.nl
Amplitude is de pionier in digitale optimalisatiesoftware. Meer dan 1.400 klanten, waaronder Atlassian, Instacart, NBCUniversal, Shopify en Under Armour, vertrouwen op Amplitude om hen te helpen sneller en slimmer te innoveren door de strategische vraag te beantwoorden: "Hoe dragen onze digitale producten bij aan ons bedrijf?" Het Amplitude Digital Optimization System maakt cruciale data toegankelijk en actiegericht voor elk team - het verenigt product-, marketing-, ontwikkelaars- en executive-teams rondom een nieuw niveau van klantinzicht en gemeenschappelijke zichtbaarheid van wat de bedrijfsresultaten aandrijft. Amplitude is de beste productanalyse-oplossing in zijn klasse, gerangschikt als #1 door G2.
In wezen is Digitale Optimalisatie de continue feedbacklus die data-gedreven digitale producten en ervaringen aandrijft. Het gebruikt data om te verbinden wat mensen willen met de producten en ervaringen die ze krijgen. Het Digitale Optimalisatiesysteem is het enige geïntegreerde systeem voor data, analytics en personalisatie om het probleem op te lossen van het verbinden van digitale producten met bedrijfsresultaten en te weten welke investeringen impact genereren. Het verenigt elk team binnen de organisatie met gemeenschappelijke data en zichtbaarheid en brengt een nieuw niveau van klantinzicht samen met de snelheid van actie die nodig is om ervaringen in het moment aan te passen.
Zie en begrijp klantgedrag
Voorspel welke acties leiden tot bedrijfsresultaten
Pas elke ervaring aan om de impact te maximaliseren
Het wordt aangedreven door de eigen Behavioral Graph, die direct klantacties koppelt, analyseert en correleert met de relevante uitkomsten – zoals betrokkenheid, groei en loyaliteit.