Kruso Logo
Contacteer ons

Raptor

Productaanbeveling en optimalisatie van de koopervaring

Raptor werd oorspronkelijk gecreëerd door een groep getalenteerde Business Intelligence-consultants die het potentieel zagen van een verrijkte e-commerce gebruikerservaring. Dankzij datamodellering, algoritmes en AI heeft Raptor snel een van de meest geavanceerde tools gecreëerd voor productaanbevelingen en optimalisatie van de koopervaring. Raptors BI-aanpak en focus op individueel aangepaste algoritmes passen perfect bij Kruso's visie op de verrijking van onze e-commerceoplossingen en de wens van onze klanten voor op maat gemaakte oplossingen.

Een partnerschap gebouwd op mogelijkheden en relevantie

Kruso gebruikt Raptor voor verschillende doeleinden en ziet enorme kracht in de mogelijkheid om zelf te werken aan de inrichting en ontwikkeling van het platform. Bovendien is Raptor uiterst geschikt als onderdeel van een complexe infrastructuur die nodig is om bijvoorbeeld wereldwijde e-commerceoplossingen of multi-channelstrategieën met verschillende klanttypen en Omnichannel te ondersteunen. Met een platform dat de koopervaring kan personaliseren op basis van individuele interactiepatronen en digitale handelingen, zorgt Raptor voor relevante content over alle platforms heen, met een verhoogde focus op personalisatie.

Drie redenen waarom

  • Raptor herkent gebruikers en hun gedrag over verschillende kanalen en platforms heen.

  • Raptor maakt alle klantgegevens via de CDP beschikbaar in alle marketingkanalen.

  • Raptor biedt gepersonaliseerde content, productaanbevelingen en optimalisatie van de klantbeleving.