Kruso Logo
Contacteer ons

GAIM

Digitaal vlaggenschipwinkel met een schietervaring voor de gemeenschap.

GAIM biedt sportschutters en jagers een extra manier om beter te worden in schieten via een VR-omgeving. Gecreëerd door jagers voor jagers, biedt GAIM een kosteneffectief, tijdbesparend en toegankelijk product dat spiergeheugen opbouwt, waardoor gebruikers "klaar voor de realiteit" zijn.

Samen zijn we klaargestoomd voor toekomstige digitale groei, waarbij we de grensverleggende opwinding van VR-schieten vastleggen voor een klantenbasis geworteld in traditie.

Tech stack:

Ucommerce: Commerce platform

Storyblok: CMS

Waar richten en ambitie samenkomen

GAIM had een nieuwe digitale vlaggenschipwinkel nodig om toekomstige groei in Noord-Amerika en Europa te verzekeren.

Met een moderne uitdrukking breiden we de schietervaring uit naar een gemeenschap van sportschutters, jagers, wetshandhavingsinstanties en militair personeel.

Projectdoelen: Het potentieel ontsluiten, één schot tegelijk

  1. Commerce

    Een gebruikerservaring die de gebruiker door de gehele aankoopfunnel leidt en de klant betrokken houdt na de betaling.

  2. Journey map

    Een klantreis gebaseerd op segmenten die passen bij bestaande en toekomstige producten.

  3. Navigatie

    Een handelsvriendelijk navigatiesysteem dat een breder productcatalogus ondersteunt.

Schieten op succes met uniek digitaal ontwerp

Om te slagen, moesten we het proces van het vinden van het juiste product vereenvoudigen en zoveel mogelijk wrijving wegnemen. Tegelijkertijd moet de site aantrekkelijk zijn voor het Noord-Amerikaanse publiek zonder de Europese markt te verliezen.

Met een merkverfrissing en een moderne ontwerptaal die schoon is, een beperkt kleurenpalet heeft, in het oog springt en een meeslepende productervaring biedt, hebben we een succesvolle digitale vlaggenschipwinkel gecreëerd.

Het platform beschikt over een unieke productweergave gebaseerd op segmenten en gebruikersbehoeften, die het verhaal vertelt van wat het is, hoe het werkt, voor wie het is, en waarom je het zou moeten kopen, en waar je het kunt proberen.

Van trekker tot triomf

Met Black Week voor de deur hadden we een snelle time-to-market nodig. Om ervoor te zorgen dat het platform klaar was voor de best verkopende periode, was de eerste taak het opzetten van de verbinding tussen het bestaande Ucommerce-platform en het nieuwe Storyblok CMS. Dit werd gevolgd door een intensief frontend werkproces, waarbij het nieuwe ontwerp en de gebruikerservaring werden geïmplementeerd.

Het project begon slechts twee maanden voor de deadline, maar we slaagden erin om op tijd te zijn en de roos te raken, aangezien GAIM nieuwe verkooprecords bereikte tijdens Black Week en Kerstmis.