Amsterdam
Barbara Strozzilaan 1011083 HN Amsterdam
Nederland+31 10 307 7131info@kruso.nl
Wijn, rock'n'roll en commerce allemaal gecombineerd op één platform.
Rood, wit, bruisend, natuurlijk, oranje? Husted Vin heeft wijnen voor alle smaken. Tegenwoordig bestaat het wijnuniversum uit verschillende restaurants en vier wijnwinkels rond Kopenhagen.
Husted Vin is er trots op niet zoals de anderen in de restaurantbranche te zijn. Dit is iets dat ook moet doorklinken op hun digitale platforms!
Neem een toast en laten we erin duiken!!
De afgelopen jaren heeft Husted Vin een gestage groei doorgemaakt, wat betekende dat ze hun vorige digitale oplossing waren ontgroeid. Een technische setup maakte eenvoudige workflows onnodig ingewikkeld en hinderde op vele manieren verdere groei.
Er was dus behoefte aan een technische revisie die de digitale onderneming kon verenigen en de voortdurende groei toekomstbestendig kon maken.
Bij Kruso hebben we de nadruk gelegd op het vinden van het juiste systeem om aan Husted's huidige behoeften en toekomstige uitdagingen te voldoen. De keuze viel op DynamicWeb!
De onderneming van Husted Vin kan worden onderverdeeld in twee: B2C en B2B. Aan de B2B-kant heeft elke klant unieke prijslijsten en aanbiedingen die intern worden overeengekomen. Met een veelheid aan zakelijke klanten creëert dit een enorme datacatalogus die bijna onmogelijk te beheren is.
Om dit op te lossen, gebruiken we het ERP-systeem Uniconta om prijslijsten uit te wisselen met DynamicWeb. Op deze manier verzamelen we alle klanten- en prijslijsten, zodat elke zakelijke klant wordt gepresenteerd met hun specifieke overeenkomst.
Naast een stabiele technische basis moest het nieuwe commerce-platform een designupdate krijgen. De nieuwe site moet doordrongen zijn van Husted's DNA, terwijl het zorgt voor een eenvoudige en transparante gebruikersreis. Enerzijds moet het snel en gemakkelijk zijn om een aankoop te doen, maar tegelijkertijd wilden we de gebruiker de mogelijkheid geven om geïnspireerd te worden door andere wijnen en te lezen over specifieke wijngebieden en druiven die ze misschien niet meteen kennen.
Door middel van workshops en voortdurende communicatie creëerden we een gebruikersstroom waarbij de gebruiker wordt begeleid door het aankoopproces – terwijl we tegelijkertijd Husted's visuele identiteit uitbreiden binnen nieuwe kaders.