Amsterdam
Barbara Strozzilaan 1011083 HN Amsterdam
Nederland+31 10 307 7131info@kruso.nl
Wij geloven dat data de brandstof is die geïnformeerde besluitvorming aandrijft en bedrijven in staat stelt een concurrentievoordeel te behalen.
Wanneer we over handel praten, zijn gegevens altijd alfa en omega. Dit geldt zowel voor productbeheer als klantgegevens.
Daarom betrekken we altijd gegevens in het proces wanneer we handelsoplossingen ontwikkelen. Dit geldt vooral wanneer we de klantreis ontwerpen, zodat we er zeker van zijn een gebruikersreis te creëren die voor zoveel mogelijk klanten zinvol is.
Wij zijn in het bijzonder experts op het gebied van Productinformatiebeheer (PIM) en Customer Data Platform (CDP), waar gegevens uit verschillende kanalen komen en moeten worden samengevoegd in een systeem dat overzicht biedt en helpt om de dagelijkse bedrijfsvoering en onderhoud te vereenvoudigen.
Het is nooit gemakkelijk om de juiste technologie te kiezen, zeker niet op een nieuw en complex gebied zoals consumentendata.
Bij Kruso geloven we dat een correct geïmplementeerd Customer Data Platform (CDP) de sleutel is tot het uitvoeren van elke datastrategie. Een CDP maakt het mogelijk om gebruikersgerelateerde gegevens te traceren en te selecteren op één centrale plek, ongeacht de bron - serverzijden, klantzijden, cloud-apps of sociale media.
Zodra alle marketinggegevens, e-commercegegevens en in-app-gegevens zijn verzameld, ben je klaar om nieuwe trends en mogelijkheden te ontdekken die voorheen verborgen waren. Door te optimaliseren op basis van deze nieuw ontdekte trends en mogelijkheden, kun je optimale gebruikersreizen, precieze berichten en gebruikerservaringen creëren die je klanten verwachten.
Klantreizen zijn niet langer lineair, en consumenten hebben meer macht dan ooit om op hun eigen voorwaarden met uw merk te interageren. Dit betekent dat u niet gewoon een one-size-fits-all communicatiemodel kunt gebruiken, maar gepersonaliseerde inhoud moet creëren die de gebruiker op het juiste moment met de juiste boodschap bereikt.
Dit stelt nieuwe eisen aan digitale marketeers, die meer moeten doen met minder middelen. Gelukkig kan een goed georganiseerd CRM-systeem en marketingautomatisering helpen uw digitale marketing veel persoonlijker te maken.
Wij kunnen u helpen om grip te krijgen op alle gegevens die u waarschijnlijk al heeft over uw klanten, en een systeem en structuur te creëren die in het dagelijks leven zinvol zijn. CRM hoeft niet moeilijk te zijn als het goed wordt gedaan.
Gegevens moeten overzichtelijk en gemakkelijk toegankelijk zijn. En dat is makkelijker gezegd dan gedaan (dat weten we).
Of je nu een kant-en-klaar rapportageprogramma wilt uitvoeren of een single source of truth-dashboard voor de hele organisatie wilt opbouwen, onze oplossingen nemen de ruwe gegevens en transformeren deze in waardevolle inzichten.
Wij kunnen helpen met het creëren van intuïtieve rapporten die jou in de bestuurdersstoel van de marketing van je organisatie plaatsen, door gebruik te maken van de beste datavisualisatietools in combinatie met ETL-services en data-pipelines.