Kruso Logo
Contacteer ons

Gegevens en analyse.

Ontgrendel de kracht van data. In het huidige digitale landschap is data de brandstof die zorgt voor geïnformeerde besluitvorming en geeft bedrijven een concurrentievoordeel.

Een bedrijf, ongeacht branche of industrie, kan volgens ons de concurrentie voorblijven door gegevens een geïntegreerd deel van de bedrijfsstrategie te maken. Door gegevens op de juiste manier te gebruiken, kun je nieuwe en onverwachte openingen vinden waardoor je nieuw of meer begrip krijgt voor het gedrag van klanten. Met een schaalbare data-architectuur als centraal punt in je bedrijf, kun je gegevens gebruiken om inzicht te krijgen dat je naar het volgende niveau tillen.

Rosendahl Design GroupGlobal commerce

Begin met het verzamelen van gegevens via een Customer Data Portal

De juiste technologie kiezen is altijd moeilijk. Vooral op een nieuw en complex gebied als klantgegevens. Bij Kruso zijn we ervan overtuigd dat een correct geïmplementeerd Customer Data Platform (CDP) de sleutel is tot het uitvoeren van elke strategie. Een CPD maakt het mogelijk om klantgegevens op één plek te volgen en te verzamelen, ongeacht waar die vandaan komen – van een server, van een klant, via cloud apps of sociale media. Als alle marketinggegevens, e-commerce gegevens en in-app gegevens zijn verzameld, kun je nieuwe trends en mogelijkheden ontdekken die voordien verborgen waren. Door te optimaliseren op basis van deze nieuwe trends en mogelijkheden, kun je de optimale gebruikersreis, precieze boodschappen en gebruikerservaringen creëren die je klanten verwachten.

Lakrids by BülowE-commerce platform

Data-architectuur en infrastructuur

Bouw een schaalbare data-infrastructuur die de focus minder op integriteit van gegevens legt en meer op het verkrijgen van bruikbare waarde uit die gegevens. Hoeveel gegevens je ook al gebruikt, wij kunnen je altijd helpen bij het zetten van de volgende stap. Het opzetten van tracking, onoverzichtelijke gegevens overzichtelijk maken, integreren tussen twee bedrijfssystemen of gegevens toegankelijk maken voor de hele organisatie. Welk type digitale oplossing je ook bouwt, het is essentieel dat je je klanten begrijpt. Alleen zo kun je een product of service creëren die hen zin blijft geven om te blijven terugkomen.

Of je nu een CMS-systeem, een e-commerce oplossing of een marketingsite maakt, met onze oplossingen kun je een gegevensbasis maken die de klant centraal plaatst en tegelijk productcentrische weergaven mogelijk maakt. Verzamel betekenisvolle en bruikbare gegevens over je klanten en hun interacties met je bedrijf, ongeacht waar ze zich bevinden op hun klantreis. Stroomlijn je datapijplijnen en zorg ervoor dat de juiste gegevens op de juiste momenten naar de juiste plaatsen komen.

Meer dan één perspectief

Het standpunt van een klant begrijpen, zorgt voor perspectief, maar vertelt niet altijd alles. Het bedrijf begrijpen vanuit het perspectief van het product is op zijn minst even belangrijk. Dankzij onze ervaring met talloze e-commerce oplossingen, begrijpen wij de waarde van productinformatie wanneer je een product gaat verkopen. Door gebruikers- en productgegevens te combineren in de gezamenlijke datastrategie kun je een volledig beeld creëren van welke producten je bedrijf verder doen groeien.

Toolbox:

  • Customer Data Portal

  • Data Tracking Plans

  • Platform Selection

  • Product Information Management

  • Technology Roadmap

Analyse en inzicht

Of je nu een out-of-the-box rapportageprogramma wilt gebruiken of een single source of truth dashboard wilt bouwen voor de hele organisatie, onze oplossingen veranderen onbewerkte gegevens in waardevolle inzichten.

Wij kunnen je helpen met het creëren van intuïtieve rapporten die jou controle geven over de marketing van je bedrijf door de beste tools voor datavisualisatie te gebruiken in combinatie met ETL-services en datapijplijnen.

Toolbox:

  • Dashboards / Visualization tools

  • Product & Marketing Analytic tools

  • Data pipelines & ETL

  • Data warehouses

Marketing automation en personalisatie

Wil je meer doen met het automatiseren van je marketing? Met de juiste combinaties en tools kun je in geen tijd automatische campagnes creëren op verschillende kanalen. Met onze hulp kun je specifieke cohorts en op maat gemaakte flows opzetten op basis van kwantitatieve en kwalitatieve interne en externe gegevens die je klanten elke keer bereiken wanneer zij met je bedrijf interageren.

Toolbox:

  • User journey mapping

  • User flows

  • Rule-based personalisation

Meet our data partners

Contact us

Do you have any questions?

Get in touch with our Chief Commercial Officer, Kenneth Ryle Thorsson.

kth@kruso.dk

+45 40 25 66 30