Amsterdam
Barbara Strozzilaan 1011083 HN Amsterdam
Nederland+31 10 307 7131info@kruso.nl
Ontgrendel de kracht van data. In het huidige digitale landschap is data de brandstof die zorgt voor geïnformeerde besluitvorming en geeft bedrijven een concurrentievoordeel.
Een bedrijf, ongeacht branche of industrie, kan volgens ons de concurrentie voorblijven door gegevens een geïntegreerd deel van de bedrijfsstrategie te maken. Door gegevens op de juiste manier te gebruiken, kun je nieuwe en onverwachte openingen vinden waardoor je nieuw of meer begrip krijgt voor het gedrag van klanten. Met een schaalbare data-architectuur als centraal punt in je bedrijf, kun je gegevens gebruiken om inzicht te krijgen dat je naar het volgende niveau tillen.
De juiste technologie kiezen is altijd moeilijk. Vooral op een nieuw en complex gebied als klantgegevens. Bij Kruso zijn we ervan overtuigd dat een correct geïmplementeerd Customer Data Platform (CDP) de sleutel is tot het uitvoeren van elke strategie. Een CPD maakt het mogelijk om klantgegevens op één plek te volgen en te verzamelen, ongeacht waar die vandaan komen – van een server, van een klant, via cloud apps of sociale media. Als alle marketinggegevens, e-commerce gegevens en in-app gegevens zijn verzameld, kun je nieuwe trends en mogelijkheden ontdekken die voordien verborgen waren. Door te optimaliseren op basis van deze nieuwe trends en mogelijkheden, kun je de optimale gebruikersreis, precieze boodschappen en gebruikerservaringen creëren die je klanten verwachten.
Het standpunt van een klant begrijpen, zorgt voor perspectief, maar vertelt niet altijd alles. Het bedrijf begrijpen vanuit het perspectief van het product is op zijn minst even belangrijk. Dankzij onze ervaring met talloze e-commerce oplossingen, begrijpen wij de waarde van productinformatie wanneer je een product gaat verkopen. Door gebruikers- en productgegevens te combineren in de gezamenlijke datastrategie kun je een volledig beeld creëren van welke producten je bedrijf verder doen groeien.
Toolbox:
Customer Data Portal
Data Tracking Plans
Platform Selection
Product Information Management
Technology Roadmap
Of je nu een out-of-the-box rapportageprogramma wilt gebruiken of een single source of truth dashboard wilt bouwen voor de hele organisatie, onze oplossingen veranderen onbewerkte gegevens in waardevolle inzichten.
Wij kunnen je helpen met het creëren van intuïtieve rapporten die jou controle geven over de marketing van je bedrijf door de beste tools voor datavisualisatie te gebruiken in combinatie met ETL-services en datapijplijnen.
Toolbox:
Dashboards / Visualization tools
Product & Marketing Analytic tools
Data pipelines & ETL
Data warehouses
Wil je meer doen met het automatiseren van je marketing? Met de juiste combinaties en tools kun je in geen tijd automatische campagnes creëren op verschillende kanalen. Met onze hulp kun je specifieke cohorts en op maat gemaakte flows opzetten op basis van kwantitatieve en kwalitatieve interne en externe gegevens die je klanten elke keer bereiken wanneer zij met je bedrijf interageren.
Toolbox:
User journey mapping
User flows
Rule-based personalisation
Do you have any questions?
Get in touch with our Chief Commercial Officer, Kenneth Ryle Thorsson.