Kruso Logo
Contacteer ons

Datagestuurd succes

Wij geloven dat data de brandstof is die geïnformeerde besluitvorming aandrijft en bedrijven in staat stelt een concurrentievoordeel te behalen.

Wij geloven dat gegevens de basis zijn voor succes

Ongeacht de branche of industrie, wij zijn ervan overtuigd dat de sleutel tot het worden van een concurrerend bedrijf is door gegevens een integraal onderdeel van de bedrijfsstrategie te maken.

Door gegevens correct te gebruiken, is het mogelijk om nieuwe en onvoorziene deuren te vinden die kunnen optimaliseren en een nieuw begrip van het gedrag van klanten kunnen creëren.

Met een schaalbare data-architectuur als centrum van uw bedrijf, is het mogelijk om gegevens te gebruiken om inzichten te verkrijgen die u naar het volgende niveau brengen.

Digitale strategieWe streven ernaar om uw volledige digitale potentieel te ontsluiten en u een stap voor te blijven op de concurrentie. 

Maak data een centraal onderdeel van de strategie

Bij Kruso integreren we data diep in de bedrijfsstrategie om groei te ontgrendelen en waarde te creëren. Onze aanpak is op maat gemaakt en resultaatgericht, waarbij we strategische marketing combineren met data-inzichten, terwijl we tegelijkertijd afstemmen op uw zakelijke behoeften.

Als strategische partner zorgen we ervoor dat data en digitalisering centrale elementen worden in de algehele strategie van uw bedrijf, wat cruciaal is om bedrijfswaarde te realiseren in een digitaal tijdperk.

Data mag niet iets zijn dat aan de zijlijn staat. Het moet het hoofdelement zijn voor de beslissingen die het bedrijf vooruit helpen.

E-commerceWij geloven dat de beste commerce-oplossingen worden gecreëerd door een sterke zakelijke focus, de juiste technologieën en het vermogen om de betrokken personen te activeren.

Van data naar omzet

Wanneer we over handel praten, zijn gegevens altijd alfa en omega. Dit geldt zowel voor productbeheer als klantgegevens.

Daarom betrekken we altijd gegevens in het proces wanneer we handelsoplossingen ontwikkelen. Dit geldt vooral wanneer we de klantreis ontwerpen, zodat we er zeker van zijn een gebruikersreis te creëren die voor zoveel mogelijk klanten zinvol is.

Wij zijn in het bijzonder experts op het gebied van Productinformatiebeheer (PIM) en Customer Data Platform (CDP), waar gegevens uit verschillende kanalen komen en moeten worden samengevoegd in een systeem dat overzicht biedt en helpt om de dagelijkse bedrijfsvoering en onderhoud te vereenvoudigen.

Wij geloven dat de beste MarTech-opstelling uw bedrijf kan verbeteren:

Begin uw gegevensverzameling met een Customer Data Platform (CDP)

Het is nooit gemakkelijk om de juiste technologie te kiezen, zeker niet op een nieuw en complex gebied zoals consumentendata.

Bij Kruso geloven we dat een correct geïmplementeerd Customer Data Platform (CDP) de sleutel is tot het uitvoeren van elke datastrategie. Een CDP maakt het mogelijk om gebruikersgerelateerde gegevens te traceren en te selecteren op één centrale plek, ongeacht de bron - serverzijden, klantzijden, cloud-apps of sociale media.

Zodra alle marketinggegevens, e-commercegegevens en in-app-gegevens zijn verzameld, ben je klaar om nieuwe trends en mogelijkheden te ontdekken die voorheen verborgen waren. Door te optimaliseren op basis van deze nieuw ontdekte trends en mogelijkheden, kun je optimale gebruikersreizen, precieze berichten en gebruikerservaringen creëren die je klanten verwachten.

CRM en marketingautomatisering

Klantreizen zijn niet langer lineair, en consumenten hebben meer macht dan ooit om op hun eigen voorwaarden met uw merk te interageren. Dit betekent dat u niet gewoon een one-size-fits-all communicatiemodel kunt gebruiken, maar gepersonaliseerde inhoud moet creëren die de gebruiker op het juiste moment met de juiste boodschap bereikt.

Dit stelt nieuwe eisen aan digitale marketeers, die meer moeten doen met minder middelen. Gelukkig kan een goed georganiseerd CRM-systeem en marketingautomatisering helpen uw digitale marketing veel persoonlijker te maken.

Wij kunnen u helpen om grip te krijgen op alle gegevens die u waarschijnlijk al heeft over uw klanten, en een systeem en structuur te creëren die in het dagelijks leven zinvol zijn. CRM hoeft niet moeilijk te zijn als het goed wordt gedaan.

Visualiseer uw gegevens en creëer een overzicht

Gegevens moeten overzichtelijk en gemakkelijk toegankelijk zijn. En dat is makkelijker gezegd dan gedaan (dat weten we).

Of je nu een kant-en-klaar rapportageprogramma wilt uitvoeren of een single source of truth-dashboard voor de hele organisatie wilt opbouwen, onze oplossingen nemen de ruwe gegevens en transformeren deze in waardevolle inzichten.

Wij kunnen helpen met het creëren van intuïtieve rapporten die jou in de bestuurdersstoel van de marketing van je organisatie plaatsen, door gebruik te maken van de beste datavisualisatietools in combinatie met ETL-services en data-pipelines.

Zullen we u helpen met uw dataopstelling?

Kenneth Ryle Thorsson

kth@kruso.dk

+45 40 25 66 30